Ofte stillede spørgsmål

Her samler vi svar på de mest almindelige spørgsmål om, hvordan situationen påvirker LOF. Har du spørgsmål, du ikke finder svar på, så skriv til pph@lof.dk

Hvordan afregner vi for kompensationen fra foråret 2021? 
Det er nu muligt at lave afregningen for den kompensation, I har fået for foråret. Fristen for afrapportering er den 31. januar 2022, kl. 23.59.

Vi holder et webinar om afregningen fredag den 7. januar 2022
Tilmeld dig webinaret her

Hvor finder jeg grafik til hjemmeside og facebook?
Vi har lagt sundhedsstyrelsens grafik ud i billedbanken. Find grafikken på lof.dk/billedbank Samme materiale finder I i centralfoto i Umbraco, så det er let for jer at lægge ud på hjemmeside og facebook. 

Corona banner

Nyhedsbreve
Find vores manual til nyhedsbreve
Hvis du arbejder i ASA, så husk at oprette nyhedsbrevet i XDOFO-siden i Umbraco. Indsæt herefter links fra ASA-hjemmesiden.

Har du brug for hjælp til nyhedbreve, facebook, hjemmeside, pressemeddelelser eller andre kommunikationsopgaver, så skrive til shd@lof.dk

Er landsorganisationens sekretariat åben?
Ja, de ansatte arbejder på kontoret.  

Find telefonnumre og mailladresser på de andre her

Nogle af os har fået ekstra opgaver på grund af corona, så I vil muligvis opleve lidt længere svartid end normalt. 

 

Varekurven finder du altid øverst til højre.

Vil du finde flere hold eller Gå til bestilling